Uspješno smo realizirali projekt koji obuhvaća brending, dizajn i razvoj kožnih tašni. Naš zadatak je bio stvoriti prepoznatljiv brend koji reflektira luksuz i eleganciju, te razviti jedinstvene tašne koje će oduševiti tržište.
Brending
Početak projekta uključivao je stvaranje snažnog i prepoznatljivog brenda. Razvili smo vizualni identitet koji odražava vrijednosti i stil brenda Silverline. Od logotipa do boja i tipografije, svaki element je pažljivo odabran kako bi stvorio luksuzan i kohezivan brend koji privlači pažnju i gradi povjerenje kupaca. Radili smo na “shop with cause” brend pristupu što je odražavalo klijentovu viziju i misiju.
Dizajn tašni
Naš kreativni tim je dizajnirao ekskluzivnu liniju tašni koja spaja eleganciju i funkcionalnost. Svaka tašna je dizajnirana s naglaskom na detalje, koristeći visokokvalitetne materijale i suvremene tehnike izrade. Dizajni su moderni, a istovremeno klasični, osiguravajući da se tašne mogu nositi u različitim prilikama.
Razvoj tašni
Nakon finalizacije dizajna, prešli smo na razvoj tašni. Izradili smo precizne prototipe kako bismo osigurali da svaki dizajn ispunjava visoke standarde kvalitete i funkcionalnosti. Proces razvoja uključivao je detaljnu provjeru kvalitete materijala i izrade, te prilagodbu dizajna kako bi se postigao savršen balans između estetike i praktičnosti.
Client: | Prevent d.o.o. |
Date: | July 22, 2024 |
Share: | Facebook, Twitter, Google Plus |